Hoe zet ik het geluid aan van de navigatie in de Flitsmeister app?

4 jaar geleden
in: Apps
16.8K
Niesje1973
4 jaar geleden
Sorry, vergeten te melden dat ik een Android toestel heb. Als ik bij Instellingen kijk staat het geluid op 100%. Dit werkt goed voor meldingen maar niet voor de navigatie.

Antwoorden (1)

Ga naar Flitsmeister
Je ziet links onderin het scherm de lijst met alle weergaven.
Zet het schuifje van “Geluid” in de instellingen op 100%. Deze instelling kan met behulp van de volumeknoppen aan de linkerzijde van de iPhone worden gewijzigd. Om het testgeluidje te horen druk je op het speakertje boven de instelling.
Zet onder “Kanaal” het schuifje achter iPhone speaker op “Aan” (blauwe kleur) en controleer of achter iPhone een vinkje staat
Zet onder “Volume” het schuifje achter “Automatisch” op “Aan” (blauwe kleur)
Zet onder “Overige” het schuifje achter “Gesproken meldingen” en bij “Geluid afspelen bij opstarten” op “Aan” (blauwe kleur)